geen feest aanstaande zondag! - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Samantha Oossanen - WaarBenJij.nu geen feest aanstaande zondag! - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Samantha Oossanen - WaarBenJij.nu

geen feest aanstaande zondag!

Door: Sam

Blijf op de hoogte en volg Samantha

28 Maart 2015 | Nederland, Haarlem

Hoi luitjes!

Voor degene die onder een steen wonen: we zijn in nederland! Afgelopen vrijdag aangekomen na een prima vluchtje. Het afgelopen weekend hebben we als ere gast bij sylvia en thomas doorgebracht. We hadden ons geen warmer welkom kunnen voorstellen. Heel erg bedankt hiervoor.

ook iedereen bedankt voor de berichtjes die ik heb ontvangen. Helaas heb ik geen nederlandse telefoon en ook internet is niet altijd aanwezig (zoals nu) dus reageren is soms erg lastig! Excuus hiervoor maar ik probeer zo snel mogelijk te reageren.

Wegens omstandigheden moet ik maandag naar groningen om daar dingen te regelen voor mijn werkvisum. Het is helaas nog steeds een heel gedoe met die aanvraag dus helaas zit er nogal spoed bij wil alles geregeld worden voordat we terug gaan. Daarom gaan wij zondag al die richting op en kan het geplande feest/borrel dus niet doorgaan. Laat even weten als je van plan was te komen via whatsapp of een reactie hieronder zodat ik je kan laten weten wat de mogelijkheden zijn om elkaar te zien :)

We zijn net terug van een paar dagen parijs: het was geweldig! Later zal ik er meer over vertellen. Momenteel zit ik bij jolly en morgen gaan we haarlem is even verkennen.

Tot hoors! Slaap lekker ...

• 28 Maart 2015 - 09:40

Conny:

Hey Sam, Fijn dat jullie zo'n geweldige tijd hebben gehad in Parijs!!
    Als je nog een borrel hier in de buurt geeft dan hoor ik het graag:)
    En nogmaals, als je een slaapplaats zoekt in de buurt van Leiden zijn jullie ook welkom!
    Maar ik snap ook wel dat je het best druk hebt, en alles aan je vriendje wil laten zien hoor.
    Lieve Sam, misschien zie ik je nog, en anders, even goede vrienden hoor!! Ik hou toch wel van je!! Dikke knuffel