Bij mijn broer in DC! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Samantha Oossanen - WaarBenJij.nu Bij mijn broer in DC! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Samantha Oossanen - WaarBenJij.nu

Bij mijn broer in DC!

Door: Sam

Blijf op de hoogte en volg Samantha

08 Juli 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Heey guys!

Hier even een kleine update! Ik zit momenteel in de states bij mijn broer :D Na een reis van 8 uur kwam ik dan aan in DC. Alles verliep soepeltjes. Ik nam een taxi naar mn broer waar ik om 2.15 aankwam. Het was goed om hem weer te zien!

Ik ben hier nu 2 daagjes en heb gewoon een beetje rustig aangedaan en vooral even bijgeslapen. Ik ben natuurlijk al eerder in DC geweest vlak voordat ik mn reis ging maken, dus echt de stad te gaan verkennen is niet nodig. Het is grappig om weer terug te zijn, maar nu met zoveel meer bagage. En dat bedoel ik zowel letterlijk als figuurlijk ;)

Ferry moet nog werken t/m dinsdag, dus of dinsdag avond of woensdag ochtend gaan we op weg naar New York om daar vervolgens een paar daagjes te blijven en dan door de gaan naar Boston waar ik een vriendin ga ontmoeten uit Ecuador en die ons een beetje rond gaat leiden. Dus allemaal leuke dingen in het vooruit zicht. Wat goed is om me gedachten van Ecuador af te zetten :)

Mn volgende bericht zal ergens volgende week zijn. Misschien nog voordat ik thuis kom of misschien als ik al thuis ben. Nog 10 dagen mensen!!! Komen jullie me allemaal opstaan wachten op schiphol?! ;)

Ik ga er nu weer vandoor. Ik ga mn broer opzoeken op zn werk en dan gaan we geloof ik nog ergens een (alcoholloos) drankje doen!

Tot de volgende keer!
Liefs, Sam

  • 08 Juli 2008 - 10:32

    Thijs:

    Heey wereldreiziger!!
    Leuk om al je verhalen te hebben gelezen van je hele reis! Ben blij voor je dat je het zo naar je zin had en heb!De tijd gaat super snel dus geniet nog maar van de laatste dagen daar in de States!
    Have fun Sam!
    Liefs,
    Thijs

  • 08 Juli 2008 - 11:19

    Lies:

    Heey Sam!
    Echt weer hele leuke verhalen, vooral van je avonturen op de Galapagos eilanden, klinkt echt mooi! Nu nog even veel plezier in de States, en tot snel!!
    Dikke kus!

  • 09 Juli 2008 - 17:30

    Sita:

    Ik vond het geweldig om al je verhalen te lezen,doe Ferry de groeten van ons.Wij komen je niet afhalen van ,want wij zitten dan in Frankrijk.Alvast welkom thuis.
    Veel liefs en groeten vanuit Friesland.

  • 10 Juli 2008 - 09:51

    Conny:

    GEWELDIG Sam, ik heb er geen andere woorden voor. Mooi dat je dit allemaal mag meemaken en fijn dat je ons allemaal laat meegenieten.
    veel liefs en ook groeten aan Ferry

  • 10 Juli 2008 - 10:36

    Papa:

    he sam
    mooi he die musical op broadway.
    ben benieuwd wat je nog meer gaat zien daar.
    veel plezier jullie samen.

    liefs papa


  • 11 Juli 2008 - 13:07

    Mark:

    He sammie!

    Ik wil je nog even heel veel plezier wensen daar de laatste dagen! Doe je broer de groeten van me en we spreken elkaar Sam! Echt leuk voor je dit allemaal wat je gedaan hebt, geniet er nog maar even van!
    Kus Mark

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Samantha

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 501
Totaal aantal bezoekers 96424

Voorgaande reizen:

02 Januari 2011 - 01 Juli 2011

Exchange Mexico, Guadalajara

21 December 2009 - 04 Januari 2010

Visit friends in Switzerland

10 September 2007 - 17 Juli 2008

Mijn kleine wereldreis

26 Maart 2013 - 30 November -0001

Following my dream - Emigreren!

Landen bezocht: