Laatste dag in OZ! - Reisverslag uit Perth, Australië van Samantha Oossanen - WaarBenJij.nu Laatste dag in OZ! - Reisverslag uit Perth, Australië van Samantha Oossanen - WaarBenJij.nu

Laatste dag in OZ!

Door: Sam

Blijf op de hoogte en volg Samantha

21 Maart 2008 | Australië, Perth

Hiya!

Gister dan terug gekomen in Perth van de 9 daagse tour. Al me kleren gewassen, want ik had echt niks meer wat schoon was. En toen kwam ik tot de conclusie dat ik mn USB stick kwijt ben geraakt, met al mn foto's! Nou geen paniek (niet echt tenminste) want ik heb bijna al mn foto's al naar huis gestuurd op een cd, de enige foto's die ik niet heb zijn de foto's van de tijd dat ik in Brisbane woonde.. maar die staan wel al op internet, dus dat scheelt. Maargoed, het is wel balen want mn camera is nu vol en ik moet m toch echt gaan legen om meer foto's te maken!
Dus ik heb ze op 2 cd's gebrand, 1 hou ik bij me en de andere stuur ik naar huis..
Maar dat was niet de enige tegenvaller! Ik kwam er vandaag achter dat het goede vrijdag is en dus ALLE winkels zijn gesloten! Ik kan dus helemaal niks doen mn laatste dag, lekker geregeld. En alsof het niet erg genoeg was allemaal... had ik vannacht iemand in mn kamer die ENORM snurkte! Het grappige was dat iemand anders in de kamer, een asian guy, merkte dat ik niet kon slapen daardoor en me oordopjes aanbood. :) Helemaal nieuw dus dat is meegenomen aangezien ik nog n nacht moet doorbrengen in die kamer! Alle hostels zitten namelijk vol hier in Perth want het is pasen...

Maarja, morgen middag 12.55pm vlieg in naar Denpasar. Ik heb vandaag wel n 2e hands lonely planet op de kop kunnen tikken in n winkeltje dat toevallig open was :) Dat is dan weer iets positiefs! Dus ik ga me daar vandaag even lekker in verdiepen.

Vandaag dus mn laaste dag in Australie. Morgen moet ik dit prachtige land verlaten...
Mijn volgende bericht is dus vanuit Indonesie!! Wel spannend hoor :) Een nieuw land, nieuwe cultuur, nieuwe mensen... en een nieuwe uitdaging!

Take care mates!

Big kiss and and a hug, Sam!

PS: Sorry dat ik zoveel heb geschreven! Neem te tijd om alles te lezen. De foto's staan nog niet op internet! Dat komt later, ik heb al te lang op internet gezeten nu! Haha.. tijd om de zon in te gaan! :)

  • 21 Maart 2008 - 07:38

    Syli:

    Heej Sammy!
    Nou, hier dan mijn laatste reactie :P
    Nou, hoe geweldig die verhalen net klonken, hoe k*t is het nu! Gelukkig dat het met die foto's nog wel goed komt, maar tis wel vervelend! Geniet nog van je laatste dagje, ik hoop dat t toch nog een beetje leuk is, ook al is alles dicht!
    Love you!!!

  • 21 Maart 2008 - 08:04

    Mary:

    hoi Sam,
    ondanks de tegenvallers toch weer een leuk verhaal. hier is het zwaar ..... weer,dus er is overal wel wat.
    nog een dag of 10 en dan mag je weer even mee genieten van het hollands weer!
    wij gaan vandaag naar de camping proberen er toch nog van te maken dit paasweekend.
    Sam geniet nog even van indo. en we zien je snel.

    dikke kus Mary

  • 21 Maart 2008 - 10:57

    Lies:

    Sammyy!!
    Nou ik heb nu al je verhalen gelezen, echt super leuk! Ben weer helemaal bij met al je avonturen! Vond het trouwens leuk om je even te spreken net, echt een heleeee tijd geleden! Nou meis, heeel veel plezier in Bali, geniet er nog even lekker van, want t weer hier zal je idd tegenvallen als je terug komt!;):S Doe voorzichtig en ik hoop dat ik je nog even op Schiphol kan meeten!:D
    Dikke kus Lies

  • 21 Maart 2008 - 11:24

    Lies:

    Het sneeuwt hier nu zelfs Sam....kan je nagaan!;)
    Xxx

  • 21 Maart 2008 - 15:52

    Papa:

    en maar klagen tgen ons terwijl het hier stervens koud is.

  • 21 Maart 2008 - 19:09

    Conny:

    Hoi Sam,
    Wat een geweldige verhalen weer en heerlijk dat je ons mee laat genieten!! Die golven vond ik wel een beetje eng. Lef heb je wel!!
    Veel liefs en gieniet van Indonesie.
    Conny

  • 21 Maart 2008 - 20:53

    Jolly:

    Hoi Sam,

    Nou, het zit er op dus. Ik denk dat je al heimwee hebt, voordat je wegbent.Maar nu lekker genieten van Bali!!
    Vind je de tijd niet omgevlogen, of valt dat wel weer mee? Pak in ieder geval ieder zonnetje mee, want je bent al gewaarschuwd door iedereen voor het weer hier, he. Het sneeuwt echt en dat met Pasen!
    Ik heb van de week in zo'n reisprogramma wat van het niet toeristische deel van Bali gezien. Het is er prachtig.
    Geniet ervan, Sam en we zien je hier gauw.

    Liefs en kus.

    Jolly.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Samantha

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 270
Totaal aantal bezoekers 96421

Voorgaande reizen:

02 Januari 2011 - 01 Juli 2011

Exchange Mexico, Guadalajara

21 December 2009 - 04 Januari 2010

Visit friends in Switzerland

10 September 2007 - 17 Juli 2008

Mijn kleine wereldreis

26 Maart 2013 - 30 November -0001

Following my dream - Emigreren!

Landen bezocht: